Δεν μπορώ να περπατήσω, με τραβάν τ'αστέρια πίσω

Άκυρος τίτλος, απλά διάβασα κάπου την φράση και μου άρεσε. Μια χαρά κυλάει το καλοκαίρι τελικά, η ζωή είναι μικρή για να χαλιέσαι για οτιδήποτε και κυρίως για οποιονδήποτε δεν το αξίζει να χαλαστείς... Πολλοί καφέδες, πολλές σόδες, πολύ μπάλα, πολύ μπλαμπλα, πολύ μουσική... λίγη βενζίνη αλλά WTF δεν θα πεθάνουμε κιόλας. Αρκετές φορές νίωθω τόσο βαρεμάρα που διψάω και σκέφτομαι να πιω την κολώνια που έχω στο γραφείο παρά να κατέβω στον κάτω όροφο να πιω νερό... άλλες φορές βαριέμαι τόσο που προσπαθώ να διώξω το κουνούπι που κόλησε πάνω στην LCD 17άρα οθόνη μου περνώντας τον κέρσορα του ποντικιού από κάτω του.

Share photos on twitter with Twitpic

Η μόνη μαλακία μέσα στην ραστώνη του καλοκαιριού είναι ότι δεν μου προκαλεί αρκετή μαυρίλα ώστε να ακούσω Sage Francis και Sadistik, έτσι έχω βολευτεί με Moriginal Champ System και κάτι φλώρικα αμερικάνικα emo πανκιά του τύπου 30 Seconds to Mars και Green Day. Σε κάποια άλλη ζωή αν ήμουν στην Αμερική ίσως άραζα σε κάποιο βενζινάδικο στην διαδρομή Αριζώνα-Κολοράντο, άπλυτος, αξύριστος, ακούγωντας κάτι μεταξύ MC5 και Sonics .... σε αυτή την ζωή είμαι ένας καμένος φοιτητής. Να'ναι καλά ο Ζήσης (ο σώζων ευατό mojito) που έστειλε τον χαημαλιά τον μερέντα και η ομάδα συμμαζεύτηκε κάπως και έτσι τα μαλλιά μας πονάνε περισσότερο από τα μυαλά μας.

Share photos on twitter with Twitpic

Το μαγικό χαρτάκι για τον επαναληπτικό το έχουμε, διάθεση γαμάτη έχουμε, ομάδα έχουμε-δεν έχουμε, βενζίνη σίγουρα δεν έχουμε... στην ανάγκη θα πάμε και με τα πόδια. Κάπου μεταξύ όλων αυτών γράφω και κάνα στιχάκι,καμιά ψιλομελωδία, Σεπτέμβρη-Οκτώμβρη ίσως ανεβάσω κάτι. Προς το παρών προ-πονώ την ομάδα στο manager, έχω κάνει δεύτερο σπίτι μου το Ρολόι, η εφημερίδες γίνανε η δεύτερη φύση μου και αφήνω 4 ώρες τις ημέρας στον φαλακροκόρα τον Ραπτόπουλο.

Share photos on twitter with Twitpic


Κάτσε κάτσε, μην φεύγεις, να σε δώσω και μερικά κομμάτια να έχεις να ακούς, καλοκαίρι έχουμε... Άσε και κάνα σχόλιο... αν δεν βαριέσαι.


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Δεν μπορώ να περπατήσω, με τραβάν τ'αστέρια πίσω

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.