Βαρέθηκα να βαριέμαι

Βαρέθηκα

...να μου κάνεις αναπάντητες για να μου θυμίσεις ότι υπάρχεις, να σου κάνω αναπάντησες για να σου πω ότι είμαι εδώ.

...να σε χαιρετάω στο δρόμο απλά με ένα "γεία", και να θέλω να σου πω πολλά περισσότερα.

...να τραγουδάω τα ίδια 10 τραγούδια όλη μέρα.

...να κόβω αποκόματα εφημερίδων με ενδιαφέροντα άρθρα, μπας και δώσουν οι λέξεις ενδιαφέρον στα εφήμερα.

...να γράφω στιχάκια σε κόλλες Α4 και μετά να τις χάνω σε ένα δωμάτιο 2 επί 2.

...να επιπλέουμε σε σκέψεις που μας βυθίζουν στο αυτοτροφικό εγώ μας.

...να μου λενε το "Σ'αγαπώ" σαν να είναι ερώτηση.


...να πίνω

το ίδιο χάλια νοθευμένο κρασί κάθε που νιώθω μοναξιές.

...να χάνω 30-40 λεπτά την ημέρα βλέπωντας videaκια στο youtube που στέλνουν οι επαφές του MSN.

...να χάνω 50-60 λεπτά την ημέρα βλέπωντας φωτογραφίες και σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα αποξενομένων ανθρώπων (κατά κύριο λόγο).

...να ξυπνάω στις 7, να κοιμάμε στις 1, να πίνω καφέ στα ίδια μέρη και να τρώω το φετίχ του μάγειρα στην εστία.

...να μου λες "Μου λείπεις" και να αναρωτιέμαι αν πραγματικά το εννοείς.

...να μην μου λες τίποτα και να είμαι σίγουρος ότι το εννοείς.

...να είμαι μόνος μετά τις 12.

...να γράφω σε αυτό το γαμημένο site.

...να να να να να να να να να να (Σε ρυθμό ρεφρέν τραγουδιού)...

Σήμερα δεν έχει tracklist αλλά ένα τραγουδάκι που έγραψα για τον αδερφό μου, δεν το έχω τελειώσε αλλά πάρε μια γεύση.



Δεν μπορεί να καταλάβει τι αισθάνομαι κανείς
κάθε φορά που σε βλέπω μικρούλη μου να προσπαθείς
να πετάξεις να μιλήσεις,να φωνάξεις την μαμά
να σταθείς στα δύο σου πόδια να πατήσεις σταθερά.

Στις νότες που θα παίζω,στους στίχους που θα πω
και μέσα στην καρδιά μου μικρούλη θα είσαι εδώ.

Δεν μπορούν να καταλάβουν τι αισθάνομαι εγώ
οταν σε κοιτώ στα μάτια και στα χέρια σε κρατώ
ούτε εσύ ίσως καταλάβεις το πόσο σ'αγαπώ
και όταν θα μεγαλώσεις γιατί θα είμαι ακόμα εδώ.

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.