4-5 λεπτά δόση μελανχολίας


Πόσο κρατάει ένα τηλεφώνημα? Ίσα ίσα να πεις στους δικούς σου ότι ακόμα μια μέρα την έβγαλες καθαρή, ότι πήγες σε κάνα μάθημα βρε αδερφέ, ότι το σπίτι είναι καθαρό (ψέματα) και ότι όλα είναι εντάξει... και ξάφνου το μικρό καθαρματάκι από μέσα ακούγεται, για τον αδερφό μου λέω που δεν έχει κλείσει καλά καλά 3 μήνες ζωής και με έχει τρελάνει κυριολεκτικά. Τον σκέφτομαι συνέχεια, θέλω να τον πάρω αγκαλιά να τον ταϊσω, να παίξω μαζί του, να τον δω να γελάει, να τον μαλώσω αν κλαίει... Να δω στο πρόσωπο της μάνας μου την χαρά όταν τον φροντίζω, γιατί ξέρει πως όταν μεγαλώσει εγώ πρέπει να τον φροντίζω, λάθος όχι πρέπει, εγώ ΘΕΛΩ να τον φροντίζω. Κάθε φορά λοιπόν που παίρνω τηλέφωνο και τον ακούω από μέσα να ουρλιάζει επειδή τέλειωσε το γάλα ή του έπεσε η μπιμπίλα από το στόμα μου έρχεται να τα παρατήσω όλα και να πάω κολυμπώντας να την σηκώσω, να την πλύνω και να του την δώσω. Χάνω τα καλύτερα του... 1 μήνα ακόμα υπομονή, ένα μήνα ακόμα όπου τα 4-5 λεπτά δόσης μελαχνολίας μέσω τηλεφώνου θα μου τρυπάνε την καρδιά... Υπομονή!!! (Ηλίθια λέξη...)

Famous Quote: All I am, or can be, I owe to my angel mother.

Famous Quote 2: And in the end it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Song of the Day: Ζακ Στεφάνου - Το γλυκό της παιδί




Στίχοι: Ζακ Στεφάνου
Μουσική: Ζακ Στεφάνου
Πρώτη εκτέλεση: Ζακ Στεφάνου

Κι αν αυτή γιορτάζει και δώρο δεν της πήρα
κι αν μ' αγαπάει κι εγώ την τυραννώ
κι αν πολλά μου δίνει και λίγα μου ζητάει εγώ

Κι αν μ' έχει γεννήσει κι είμαι 1,60
κι αν της φωνάζω που είμαι κοντός
κι αν καμιά φορά στο σπίτι δεν τρώω
έτσι κι αλλιώς

Ένα δώρο σε μια όμορφη γυναίκα
που χει κάνει το πιο ωραίο παιδί της χαρίζω
κι αν δακρύζω δε μ' αρέσει
είναι πολλή
η αγάπη που χει δώσει

Μα το ωραίο της παιδί δεν θα τη προδώσει
πριν παλαβώσει θα της πει σ' αγαπώ
κι αυτή θα το φιλήσει και θα πει
το γλυκό μου το παιδί

Κι αν το δωμάτιο μου είναι αχούρι
κι αν καμιά φορά φέρνω κακούς βαθμούς
κι αν συνέχεια σπάω τα σπυράκια στη μούρη
αυτούς

Ν' ακούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν και της το τραγουδούν

Αυτούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν σε κασέτα
στ' αυτοκίνητο το βάζουν

Και το πρωί όταν τ' ακούσει
πριν δουλέψει νυσταγμένη θα σκεφτεί
το γλυκό μου το παιδί

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to 4-5 λεπτά δόση μελανχολίας

  1. Τον σκέφτομαι συνέχεια, θέλω να τον πάρω αγκαλιά να τον ταϊσω, να παίξω μαζί του, να τον δω να γελάει,-να τον μαλώσω αν κλαίει...-
    Θα τον μαλώσεις ρε αν κλαίει??? Είναι παράνομο?? Μικρό 3 μηνών αλήτη.
    Πως θα το βγάλετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.