Ακροβάτες


Χρόνια έχω να πάω σε κάποιο τσίρκο. Τότε που με έπαιρνε η μάνα μου από το χέρι με την αδερφή μου και πηγαίναμε να δούμε κλοόυν,ταχυδακτυλουργούς και εξωτικά ζώα...μα εμένα πάντοτε με συνάρπαζαν οι ακροβάτες. Η τόλμη τους να κάνουν όλα αυτά τα μυστήρια 10-15 μέτρα πάνω από το έδαφος μου δημιουργούσε ένα συναίσθημα θαυμασμού... Υπάρχουν καταστάσεις που οι ισσοροπίες είναι πάρα πολύ λεπτές και απαιτούν προσοχή και θάρος για να προχωρήσεις, σαν να ακροβατείς ένα πράγμα, σε πολλές από αυτές είσαι μόνος πάνω στο σχοινί και σε άλλες στο άλλο άκρο βρίσκεται κάποιος άλλος ακροβάτης. Το θέμα είναι ποιος θα κάνει το πρώτο βήμα, ποιός θα τολμήσει να ανοιχτεί, να ρισκάρει να πατήσει πάνω στο σχοινί. Σκέψου το σχοινί σαν μια σχέση, και κάθε βήμα ένα συναίσθημα, πόσα βήματα μπορείς να κάνεις προς την άλλη άκρη του σχοινιού,πόσα συναισθήματα να πεις, πόσο να ρισκάρεις...και ο άλλος, ο άλλος ακροβάτης πόσο θα περπατήσει πάνω στο σχοινί. Θα συναντηθήτε άραγε πάνω στο σχοινί? Εγώ λοιπόν δύσκολα πατάω πάνω στο σχοινί, δύσκολα κάνω το πρώτο βήμα, αλλά αν ο απέναντι ακροβάτης κάνει ένα βήμα μπρος, μπορώ να περπατήσω το υπόλλοιπο σχοινί μόνος μου, και χωρίς δοκό ισσοροπίας... Εσύ μπορείς να ακροβατήσεις?

(Τα λέμε αργότερα blog μου, έχω κρυώσει...τρρτρτρρτρρ)

Famous Quote: Μια ιδέα που δεν είναι επικίνδυνη είναι ανάξια να χαρακτηρίζεται ιδέα.

Song of the day: Flowjob - Πως να ανασάνω?

Lyrics of the day:

Τί να πω...


Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Lucio Battisti
Πρώτη εκτέλεση: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Σε θυμάμαι, τι να πω
τόσες νύχτες, τι να πω
η ζωή μου στο δικό σου το σκοπό
αν μπορούσες, τι να πω
αν μπορούσα, τι να πω
με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ

Κάθε λέξη, τι να πω
με πονάει, τι να πω
στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ
Σ΄αγαπούσα, τι να πω
σε θυμάμαι , τι να πω
σε θυμάμαι ακόμα, σ΄αγαπώ

Κλείνω τα μάτια, να σε δω
μα φεύγεις σα σκιά
στου χρόνου την απέραντη οθόνη
το πρόσωπό σου τα μαλλιά
το στόμα, το φιλί
σα θάνατος ο χωτισμός
σκοτώνει, σκοτώνει

Ξεγραμμένος, τι να πω
σα δραπέτης, τι να πω
στο μαχαίρι τη γροθιά μου να χτυπώ
λίγο ακόμα, τι να πω
τ΄άρωμά σου ,τι να πω
τ΄όνομά σου μια φορά να ξαναπώ

Σε θυμάμαι, τι να πω
τόσες νύχτες, τι να πω
η ζωη μου στο δικό σου το σκοπό
αν μπορούσες, τι να πω
αν μπορούσα, τι να πω
με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ

Να να να να να να να
να να να να να να να
να να να να να να να
να να να να να να να

Κάθε λέξη, τι να πω
με πονάει , τι να πω
στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ
σ΄αγαπούσα, τι να πω
σε θυμάμαι, τι να πω
σε θυμάμαι ακόμα
σε θυμάμαι ακόμα
σ΄αγαπώ, τι να πω

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.