Χειμώνιασε


Ο καιρός του χειμώνα έχει παράξενο αντίκτυπο στην διάθεση μου, είναι στιγμές που μου φέρνει μελαγχολία ή ακόμα και θλίψη, ενώ υπάρχουν φορές που γουστάρω αυτό το κρύο. Ζεστές σοκολάτες,κουβέρτες,τζάκι... Όσο έμενα με τους δικούς μου γούσταρα κάτι τέτοιες μέρες. Θυμάμαι μικρότερος ερχόταν η μάνα μου και με σκέπαζε με δύο παπλώματα, μου έδινε ένα γλυκό φιλί και μια καληνύχτα παραμάσχαλα για να κοιμηθώ... λίγο αργότερα συνήθισα κάτι τέτοιες κρύες νύχτες να χώνομαι κάτω από τα σκεπάσματα παρέα με ένα cd-player και να ακούω μουσική... νιώθω ότι τότε απολάμβανα την μουσική, έμπαινα μέσα της, με γέμιζε... όχι σαν σήμερα που τα αρχειάκια mp3 την κάναν fast food. Η μοναξιά της φοιτητικής ζωής κάτι τέτοιες παγωμένες νύχτες του χειμώνα μου φέρνει μια νοσταλγία που καρφώνεται στις σκέψεις μου και με στοιχειώνει... το μόνο καλό είναι ότι γράφω και κάνα στιχάκι... Δυστυχώς η μάνα μου δεν είναι εδώ ούτε για να μου φτιάξει καμιά ζεστή σοκολάτα, ούτε για να με σκεπάσει και πολύ περισσότερο δεν είναι εδώ για να μου πει καληνύχτα... Οπότε ας πιάσω την κιθάρα να με νανουρίσει αυτή.

Υ.Γ.: Αύριο θα κάνω γενέθλια στα πιάτα του νιπτήρα, συμπληρώνουν ένα χρόνο άπλυτα...

Song of the Day: Μάνος Ξυδούς - Τρελή κιθάρα


Στίχοι: Νίκος Πιπινέλης
Μουσική: Μάνος Ξυδούς
Πρώτη εκτέλεση: Μάνος Ξυδούς

Παίξε τρελή κιθάρα, παίξε το ρυθμό
παίξε με την καρδιά μου κι ίσως την ξαναδώ

Τέλειωνα την τρίτη μπίρα και γυρνούσα στη ρακή
όταν άνοιξε η πόρτα , μπήκε ξαφνικά αυτή
άναψαν χιλάδες σκέψεις, στο θολό μου το μυαλό
απ' τη λάμψη των ματιών της, του χορού της το λυγμό

Μου ζήτησε ένα τραγούδι να της πω
ένα τραγούδι ερωτικό,
ένα τραγούδι που θα παίζεις μόνο εσύ,
κιθάρα μου παντοτινή

Παίξε τρελή κιθάρα, παίξε το ρυθμό
παίξε με την καρδιά μου κι ίσως την ξαναδώ

Της κιθάρας μου το σχήμα, του κορμοιού σου τη γραμμή
θέλω πάντα ν'αγγαλιάζω και να παίζω μουσική
Τα κλειδιά σου να γυρίζω, να σε φέρνω πιο κοντά
τις χορδές σου να χαϊδεύω, για ν'ακούω τη χαρά

Ένα τραγούδι θέλω νασου πω,
ένα τραγούδι ερωτικό
ένα τραγούδι που θα παίζεις μόνο εσύ
κιθάρα μου παντοτινή

Έκαιγε όλη τη νύχτα η γλυκιά της η φωτιά
μα όταν άναψαν τα φώτα, αυτή ήταν μακριά
τα τσιγάρα μου καήκαν, τέλειωσε και η ρακή
μεθυσμένη μου κιθάρα, συντροφιά παντοτινή

Song of the Day 2: Νίκος Πορτοκάλογλου - Να με προσέχεις

Ερμηνεία από Δ.Σαββόπουλο στο Video



Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Πορτοκάλογλου
Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Σαββόπουλος

Έλα κοντά μην κάνεις πίσω
το χέρι κράτα μου στα σκοτεινα

Έλα κοντά να σου μιλήσω
γι'αυτά που μέσα δεν χωράνε πια

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Έλα κοντά το κόσμο κρύψε
τον κόσμο αυτό που μου ζητά πολλά

Έλα κοντά μια σπίθα ρίξε
να βγει απ΄την στάχτη μου ξανά φωτιά

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.