Σε παράλληλο σύμπαν

Ξύπνησα κάπως αλλώκοτα σήμερα, βυθίστηκα στην καρέκλα του γραφείου, έπιασα ένα μαρκαδοράκι που έφτυνε το τελευταίο του μελάνι για άρχισα τα ορνιθοσκαλίσματα σε μια κόλλα Α4. Έβαλα την Πέρα χώρα και ταξίδεψα... Μυρίζει καλοκαίρι, η διάθεση μου μεταμορφώνεται, η μελανχολία δίπλα στο τζάκι το χειμώνα γίνεται διάθεση για reggae ρυθμούς σε beach bar... Μου έρχεται η διάθεση να ερωτευτώ... Εδώ και κάποιους μήνες ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν, αφήνω τις μέρες να κυλάν και εγώ απλά ονειρεύομαι σε ένα παράλληλο σύμπαν... Αυτή η θερμοκρασία ξυπνάει μνήμες και με επαναφέρει στο σύμπαν που ζουν και οι υπόλλοιποι... Συζητήσεις σε κάποιο παγκάκι μέχρι τις 4-5 το πρωί, πειράγματα σε κοπελίες σε κάποιο παρακμιακό καφέ με ένα νεροζούμι για φραπέ, αστεϊσμοί για τους τουρίστες που φοράνε σαγιονάρα με κάλτσα,βόλτες με το αμάξι με φίλους ακούγωντας Μαραβέγια ή Ξύλινα Σπαθιά...Καλοκαίρι, και εγώ την ερωτεύτηκα...


Την είδα παντού, να περπατάει στους δρόμους προσπαθώντας να συγκρατήσει την ισσοροπία της, να προσπαθεί να κρύψει έντεχνα την αμαρτία της, να τραγουδάει μικροαστικά στιχάκια, να παίζει σε κάποια της πόλης μπάντα, να μου ρίχνει κλεφτές ματίες, να σκέφτεται το μέλλον μα να ρωτάει για το χτες, να χάνεται στο βάθος του bar, να μιλάει πονηρά, να χαιδεύει τα μαλλία της προκλητικά, να μαρτυρεί το σώμα της πως θέλει αγκαλία, να χάνεται σε φοιτιτικά πάρτυ... Να της αφιερώνω τραγούδια από το ράδιο, να ονειρεύομαι μαζί της το αύριο, να μου γράφει στο κινητό στιχάκια, να κάνουμε έρωτα σε αυγουστιάτικα βράδια, να της παίζω κιθάρα στην παραλία, και να ευχόμαστε να μην ανοίξουν τα σχολεία... Όλα αυτά σε αυτό το σύμπαν. Ίσως είναι καιρός να επιστρεψω σε αυτό το σύμπαν και εγώ, αφήνωντας πίσω μου την μελαχγολία του δικού μου σύμπαντος και προσπαθώντας να αγγίξω την αστρόσκονη από αυτό το σύμπαν, που έζησα, αγάπησα, αλλά κάποια στιγμή με πρόδοσε... Συγχώρεση και επιστροφή λοιπόν.


Υ.Γ. Αυτό το διάστημα δουλέυω (σε χαλαρούς ρυθμούς) για ένα καινούργιο δισκάκι ηχογραφημένο σε studio, το οποίο ελπίζω να είναι διπλό και να βγει μέχρι το Δεκέμβρη και να έχει κάποιες συμμετοχές σε εναλλακτικό ύφος, παράλληλα ετοιμάζεται και κομμάτι για το δίσκο του κύπριου παραγωγού Smillin.





Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.