Βαρέθηκα αδερφέ μου


Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω άγνωμο
άνανδρο,δειλό, επικρητή στο άνομο
μαλθακό,χουχουλιάρη,βαρετό,καναπεδάκια
άκριτο δέκτη και βουβού τηλεορασάκια

Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω ασυνείδητο
αδιάφορο,ωχαδερφιστή,σκυφτό και λιγομίλητο
μοιρολάτρη,κλαψιάρη,απαθή και ασυγκίνητο
στα πάνω-κάτω να στέκεσαι ακίνητο


Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω πειναλέο
επαίτη,ζητιάνο,άχρηστο και μη αναγκαίο
σαστισμένο,έκπληκτο,απολιτίκ και άβουλο
αδρανή,ξεχασμένο,υπόμονο και άχρωμο

Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω ραντιέρη
τυχοδιώκτη,τοκογλύφο,μπαταξή,δήθεν ξεφτέρη
άπλειστο χρηματολάγνη και πολύ κοιλιόδουλο
διεφθαρμένο βολεψάκια,κοιμισμένο και ανώδυνο

Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω ραστωνάτο
ψηλομύτη,φιλοψό,προσυνή,δήθεν μοδάτο
καχεκτικό,πέλιδνο,νωχελικό,κρετίνο
στο φαίνεσθαι γέρακα,στο είσθαι απτήνο

Βαρέθηκα αδερφέ μου να σε βλέπω φοβισμένο
φιλήσο,εύθραστο,στο μάρσιπο κρυμμένο
κομπορήμον,σκυθροπό,αναστενάρη και κατσούφη
βολικό,ευκολόπιστο,δίκο τους κλοτσοσκούφι

Πρωινός περίπατος


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.