Αφιερωμένο...

Σίγουρα δεν είναι το αρτιότερο μουσικό πράγμα που θα έχεις ακούσει απλά να ξέρεις ότι κάθε νότα και κάθε λέξη είναι από την καρδιά μου...



Είναι βραδιές που δεν μπορεί
ο ύπνος να με πάρει
και κάθομαι τον πόνο μου
και λέω στο φεγγάρι

Και εσύ την μαύρη μοναξιά
φεγγάρι την φοβάσαι
για αυτό με τα άστρα του ουρανού
παρέα θέλεις να 'σαι

Και πάλι μόνοι μείναμε
εγώ και εσύ φεγγάρι
ο ένας τον άλλο να ρωτά
που να 'ναι η αγάπη

<-------------------->

Ξημέρωσε φεγγάρι μου
και ξέρω πως θα φύγεις
για άλλη μοναχή ψυχή
την συντροφιά να δίνεις

Ξημέρωσε και μοναχός
είμαι και πάλι φως μου
έλα και ας είναι στο όνειρο
λίγο χαρά και δωσ'μου

Μην πεις πως νιώθεις μοναχή
γιατί δεν σε πιστεύω
αφού ξεχνώ απάνω σου
την σκέψη μου όταν φεύγω....







Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.