Ο Miles Davis φταίει...

Η σκόνη είχε στήσει κατασκήνωση πάνω του, φύσηξα δυνατά και ένα σύννεφο δημιουργήθηκε στο δωμάτιο. Το  πήρα χάζεψα για λίγο το εξώφυλλο και το έβαλα πάνω στο stanton. Η βελόνα κυλούσε πάνω στα αυλάκια και εγώ ένιωθα σαν να βρίσκομαι σε κάποιο άλλο κόσμο. Miles Davis φίλε μου, κάθε νότα από την καρδιά του προς την δικιά σου. 

Άρχισα να ταξιδεύω και να σκέφτομαι διάφορα, άλλωστε ήταν περασμένη η ώρα οπότε κάθε σκέψη ήταν επιτρεπτή θαρρώ. Νομίζω πως είναι καιρός να δημιουργήσω μια νέα κλίμακα μέτρησης της σπουδαιότητας των γεγονότων που συμβαίνουν γύρω μου ώστε να μπορέσω να τοποθετήσω τον μικρόκοσμο μου κατάλληλα, αλλιώς θα νιώθω μονίμως δυστυχισμένος.

Έχω φθαρεί φίλε μου, έχω φθαρεί. Έχω αρχίσει να ματαιοπονώ αναζητώντας ετυμηγορίες για πράγματα τα οποία σε άλλους φαίνονται απολύτως φυσιολογικά. Ώρες ώρες σκέφτομαι πως δεν θα έπρεπε να αναλύω τόσο διεξοδικά τα πράγματα και απλώς θα πρέπει να τα δέχομαι όπως είναι. Ατάκτως εριγμένα. Μα έχω απομακρυνθεί από την απλότητα. Στον Αϊνστάιν δεν άρεσε η κοσμολογική σταθερά του Λεμέρτ γιατί πίστευε πως το σύμπαν είναι πολύ πιο απλό από όσο φαίνεται, αυτή η μεγάλη δημιουργία θα έπρεπε να έχει μια κομψότητα. Εμένα γιατί όλα απλά μου φαίνονται ένα τεράστιο χαμαιτυπείο δεν ξέρω...

Ο Λεμέρτ προσπάθησε να εμποτίσει με ποίηση την θεωρεία του περί της δημιουργίας. "Στην αρχή των πάντων είχαμε πυροτεχνήματα απίστευτου κάλλους. Ύστερα συνέβη μια έκρηξη και οι ουρανοί σκοτείνιασαν από τον καπνό. Εμείς φτάσαμε πολύ αργά και το μόνο που απέμεινε να κάνουμε ήταν να συλλάβουμε τη μεγαλοπρέπεια της γενέθλιας μέρας της δημιουργίας". Ο Αϊνστάιν ήταν κυνικός και περίμενε περισσότερα μαθηματικά παρά ποίηση για την εξήγηση του σύμπαντος και εν τέλη δυστυχώς η ευτυχώς είχε δίκιο ο μπαγάσας. Αλλά άμα ήταν να ψηφίσουμε εγώ Λεμέρτ θα ψήφιζα. Προτιμώ την ποιητική αφέλεια από την μαθηματική ρεαλιστικότητα.Στην επιστήμη κάποιος προσπαθεί να πει στους ανθρώπους με τρόπο κατανοητό κάτι που κανείς δεν γνώριζε πριν. Στη ποίηση συμβαίνει το αντίθετο.
Τίποτα λοιπόν δεν μου μοιάζει απλό και άσε τον Γερμαναρά να λέει:


Έλληνας του έλυνε τις συναρτήσεις, πόσο καλά να πήγε η δουλειά;
Άλλωστε οι νόμοι υπάρχουν για να τους παραβιάζουμε, ακόμα και αυτοί της φύσης. Πουτάνα έχει γίνει το σύμπαν, και δεν έχω εμπειρία σε τέτοια θέματα. Φαντάζομαι πρέπει να αφήσω τα λεφτά στο κομοδίνο, να πω ευχαριστώ στην τσατσά  και να πάρει άλλος σειρά; Ουπς ξέφυγε η γλώσσα μας σήμερις, o Miles Davis φταίει...

Αστοχία υλικού ρε μαλάκες, όποιοι το φτιάξατε.  Το κάνατε που το κάνατε έτσι βάλτε Alousystem ρε γαμώτο, πολύ φασαρία έχουμε τριγύρω. Θέλω την ησυχία μου. Σε παρακαλώ άσε τα μηνύματα και τα τηλέφωνα δεν έχει νόημα. Πόσες φορές να τα πούμε; Οι γαλαξίες μας διαφέρουν έτη φωτός και εγώ  εδώ και 15 μέρες περίπου είμαι σε υπεργαλαξιακή αστρόσκονη. Οπότε για να μην χαλάω την τροχιά μου και για να μην σε βγάλω και εσένα εκτός πορείας μπορούμε να το κάνουμε πιο απλά, απλά να μην με ενοχλείς ε; Η υπομονή και η ευγένεια έχουν κάποιο καθορισμένο εμβαδόν, το δικό μου είναι αρκετά τετραγωνικά αλλά πλησιάζεις επικίνδυνα στον τοίχο.


(Αγαπητοί καμένοι αναγνώστες μου αύριο σας έχω ένα δωράκι ντεμέκ... όχι δεν θα πρέπει να στείλετε μύνημα με χρέωση 1,40/sms, τσάμπέ)

Soundtrack of the night:




Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.